Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Κολιέ με χάντρες και τριανταφυλλάκια




17 σχόλια:

  1. Αγγελική, λιτά και κομψά τα 4 κολιέ σου. Μου αρέσουν όλα, αλλά ξέρεις... περισσότερο αυτό με τα τριανταφυλάκια. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα τα τριανταφυλλάκια. Σκέτη γλύκα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Uperoxa ola ta koliedakia sou!! Eidika ayto me ta triantafyllakia einai polu glykouli !!! Filakia polla !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νά'σαι λοιπόν, με τις νέες σου δημιουργίες....Τρελαίνομαι για χάντρες και για τριαντάφυλλα κι αυτό το πράσινο κυπαρισσί χρώμα είναι πραγματικά υπέροχο...για ακόμη μια φορά οι παρουσιάσεις σου σκίζουν....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα κολιεδάκια σου Αγγελική μου ξεχώρισα όμως αυτό με τα τριανταφυλλάκια!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά, λιτά και πολύ όμορφα!! Ειδικά το χρώμα του τελευταίου μου άρεσε πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα!!! Το τριανταφυλλάκι είναι τέλειο!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγελικάκι μουυυυυ,τι τέλειο το δεύτερο!!Ταλεντάρα!Χιχι!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τριανταφυλλάκι...... τριανταφυλλάκι...... Πολύ μ' αρέσει!!!
    Όλα είναι απλά και πολύ "σικάτα"... Μπράβο
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγγελική καλησπέρα! πολύ όμορφα!
    η τελευταία φωτό "όλα τα λεφτά"
    φιλιά
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα είναι και είμαι σίγουρη ότι στη φίλη θα αρέσει πάρα πολύ!!! Καλό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τέλεια όλα! Μου αρέσουν τα απλά και λιτά κοσμήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή