Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Επιστροφή!!

Να' μαι και εγώ!! Επέστρεψα μετά από 2 μήνες απουσίας..Σας ευχαριστώ θερμά όλες για τα υπέροχα μηνύματα που μου στείλατε για το γάμο μου..Εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου ό,τι καλύτερο στη ζωή της καθεμιάς σας!!
Για να δούμε τι καινούριο έφτιαξα αυτή τη φορά...
Ένα κολιέ με ορειβατικά κορδόνια σε μαύρο και μπεζ χρώμα με χρυσή κλωστή. Σας αρέσει;






Τελειώνοντας, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του all4blogs για την παρουσίαση του blog μου στη στήλη "Must Folllow". Πρόκειται για μία στήλη όπου η ομάδα ξεχωρίζει κάθε βδομάδα blogs που έχει ξεχωρίσει. Τη σχετική ανάρτηση μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ

19 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες και πάλι στην μπλοκογειτονιά μας Αγγελική. Σου εύχομαι πάλι να ζήσετε ευτυχισμένοι. Το κολιέ σου είναι πανέμορφο. Σε όλες τις δημιουργίες σου χειρίζεσαι τα κορδόνια και τις κλωστές με θαυμαστό και ξεχωριστό τρόπο κι έτσι οι δημιουργίες σου αποκτούν τον δικό τους χαρακτήρα. Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ !!!ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσετε!! Πάντα ευτυχισμένοι!!
    Καλό μήνα με υγεία και δύναμη!!
    Καταπληκτικό το κολιέ όπως πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς το παντρεμένο μας κορίτσι!
    Εύχομαι από καρδιάς να είστε γεροί, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!
    Εννοείται ότι μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που έφτιαξες! Ο γάμος σε εμπνέει μάλλον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!

    Πολύ ωραίο το κολιέ, μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!
    Υπέροχο μπλογκ, just fell in love!

    xxx
    Angelina - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την!!!!!!!Να ζήσετε!!!!!!!!Η επιστροφή σου δυναμική τέλειο το κολιέ!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Welcome back!
    Ωραιο κολιε.
    Καλό μηνα (του μελιτος χα χα) :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζήσετε Αγγελική μου, ευτυχία και αγάπη εύχομαι!!!
    Το κολιέ είναι φανταστικό.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αγγελική, καλό μήνα και καλωσήρθες και πάλι!!!!
    Όπως πάντα έφτιαξες κάτι πανέμορφο!
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!!!
    ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!


    Α, ΞΕΧΑΣΑ!!!!!!!
    ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφο! Μου αρέσει πιο πολύ να αλλάζει η χρήση των αντικειμένων.... Ενώ όλοι βλέπουν ένα ορειβατικό κορδόνι, εσύ βλέπεις ένα κολιέ! (είναι κάτι που λατρεύω να κάνω κ γω και το καλύτερο είναι ότι γίνεται αυτόματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και καλό μήνα!!! Να ζήσετε και να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι!!! το κολιέ σου υπέροχο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγγελική, να ζήστε & welcome back. Βλέπω επέστρεψες δυναμικά, το κολίε είναι... εκπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ζήσετε, Αγγελική, πάντα ευτυχισμένοι! Η δημιουργία σου είναι ονειρική. Ταιριάζει τέλεια με τα χρώματα του φθινοπώρου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλως ήρθες όχι μόνο στη γειτονιά αλλά και στο club των παντρεμένων!!! Σου εύχομαι να εχεις μια υπέροχη ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ζήσετε, Αγγελική, πάντα ευτυχισμένοι!Το κολιέ είναι φανταστικό.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Αγγελικήηη....!! :))
    Να ζήσετε βρέ.. και να είσαστε γεροί και ευτυχισμένοι !!! Το κολλιέ σου υπέροχο !!!!
    Καλό φθινόπωροο !! Φιλάκιααα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ζήσετε! Υπέροχο το κολιέ! Πραγματικά πανέμορφο! ΦΙλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ζήσετε Αγγελική μου να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!
    Το κολιέ απλό αλλά τόσο εντυπωσιακό.Μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή